Spis treści:
Wstęp – strona internetowa firmy
Posiadając własną firmę częstym punktem rozwoju może być strona internetowa. Strona pozwala nam na niesamowity rozwój naszej firmy, ale nadal duża część firm w Polsce nie posiada stron internetowych. Często tacy przedsiębiorcy uważają, że strona nie jest im do niczego potrzebna, nic nie da i to tylko strata czasu i pieniędzy. Jeżeli jesteś wśród grona osób, które właśnie uważają, że strona internetowa dla firmy nie da ci realnych korzyści to przeczytaj nasz artykuł, w którym poruszamy różne aspekty tego tematu.
Większa liczba klientów
W aktualnych czasach, kiedy ktoś szuka jakiejś usługi lub produktu to pierwsze co robi to wpisuje w Google daną frazę. W tym miejscu jest ogromne pole do popisu dla strony Twojej firmy! Możesz zacząć pozycjonować swoją stronę i dzięki temu będziesz wyświetlał się bardzo wysoko w pozycjach wyszukiwania, a wysoka pozycja Twojej strony na odpowiednie frazy przyniesie Ci większą liczbę klientów. Dla przykładu – “usługi remontowe wrocław” wyszukuje średnio 100-1000 osób w miesiącu. Uznajmy, że udało ci się wypozycjonować dobrze swoją stronę i wyświetlasz się na 3 pozycji. Według statystyk strona na pierwszej pozycji będzie z tej frazy pozyskiwała ruch na poziomie 30%, czyli w najlepszym przypadku 300 osób. Strona na drugiej pozycji 15% – 150 osób, a Twoja strona na 3 pozycji – 100 osób.
Wyobrażasz sobie, że z jednej frazy może wejść na Twoją stronę 100 osób miesięcznie?! Jeżeli tylko 10% z tych osób końcowo wybierze Twoje usługi to znacząco podniesie zarobek Twojej firmy, a to tylko jedna fraza.
Żeby wyjaśnić pewną kwestię, stworzenie strony to tylko kamień milowy, aby wyświetlać się dobrze w wyszukiwarce wymagana jest inwestycja w SEO i sporo czasu. Ale jak widzisz inwestycja jest warta uwagi.
Większy Profesjonalizm
Jeżeli potencjalni klienci nie będą mogli znaleźć strony internetowej twojej firmy to może to zmniejszyć zaufanie do Twojej marki. Strona internetowa firmy to pierwszy bastion kontaktu z Twoim klientem, to w tym miejscu musisz mu pokazać, że jesteś wart jego uwagi i przekonać go, aby skontaktował się z Tobą bezpośrednio i zaufał Twojej firmie.
Handlowiec 24/7
Strona internetowa firmy to nic innego jak handlowiec pracujący 24/7. Strona internetowa firmy prezentuje Twoją ofertę non-stop, dzięki temu potencjalni klienci w prosty i szybki sposób będą mogli sprawdzić co oferujesz i uzyskać informację na temat Twojej firmy. Handlowiec potrzebuje snu, strona nie. Wyobraź sobie, że posiadasz pracownika, który może pozyskiwać klientów dla Twojej firmy przez cały czas – dzień i noc, sobota i niedziela. Niezły game changer.
Brak ograniczeń geograficznych
Dzięki stronie internetowej możemy poszerzyć granice działalności naszej firmy o kolejne dziesiątki lub setki kilometrów. Strona internetowa firmy pozwala nam na pokazywanie swojej działalności w całej polsce, a technicznie rzecz biorąc to na całym świecie. Posiadając stronę internetową możesz w prosty sposób rozpocząć ekspansję i zwiększyć liczbę klientów. Zawsze do tego możesz użyć reklamy google ads, która pozwoli Ci na wyświetlanie się wysoko w wynikach wyszukiwania bez inwestycji w pozycjonowanie.
Większa Rozpoznawalność
Strona internetowa firmy zapewnia również większą rozpoznawalność. Dzięki temu w głowach różnych osób, jeżeli zobaczą stronę internetową Twojej firmy, będzie zakorzeniona Twoja firma nawet podświadomie. W momencie, w którym te osoby będą potrzebowały pomocy w zakresie, którym Twoja działalność oferuje to będą bardziej przekonani do Twojej firmy niż konkurencji.
Podsumowanie
Jest Wiele powodów, dla których warto stworzyć stronę internetową i trudno wymienić je wszystkie w jednym poście. Natomiast wniosek jest jeden – Warto posiadać stronę internetową firmy. Inwestycja stosunkowo nie jest wysoka a korzyści z niej płynące mogą być ogromne.